Nasza Kadra - ALPIK Przedszkole Ciechanów

1. Magdalena Pytel – magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS). Ukończyła też studia podyplomowe w zakresie: Zarządzania Oświatą. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające jej wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z dziećmi w tym zwłaszcza z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych (np. Stosowana Analiza Zachowania – kurs III stopniowy; Diagnoza funkcjonalna testem PEP – R + IPET; Metoda Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz; Im wcześniej tym lepiej – diagnoza i terapia małego dziecka z zaburzeniami rozwojowymi; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS). Jest też psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym i humanistycznym. Pełni funkcje dyrektora: Niepublicznego Punktu Przedszkolnego ALPIK & Niepublicznego Przedszkola ALPIK w Ciechanowie.

2. dr Julita Siemiątkowska – Sujka – dr nauk o zdrowiu (Warszawski Uniwersytet Medyczny); magister polityki społecznej (Uniwersytet Warszawski); magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS); spec. ds. zarządzania oświatą i organizacjami pozarządowymi. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie: pedagogiki; oligofrenopedagogiki i zarządzania (SGH). Certyfikowany terapeuta rekreacji ruchowej o specjalności: Alpakoterapia. Psycholog-wykładowca na studiach podyplomowych: Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera i Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła liczne polskie i zagraniczne szkolenia w dziedzinie autyzmu (np. Przełomowe Strategie dla Autyzmu: wprowadzenie do Programu Son-Rise; Szkolenie z komunikacji alternatywnej PECS; Rozwijanie Umiejętności Społecznych-Stosowana Analiza Zachowania; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS); a także specjalistyczne szkolenie dt. poprawności stosowania zasad metodyki wychowania przedszkolnego u eksperta MEN – p. Jadwigi Pytlarczyk. W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. integracji dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

3. Krzysztof Sujka – pedagog (Akademia Pedagogiki Specjalnej APS i Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku) o specjalności: edukacja wczesnoszkolna; wychowanie przedszkolne; oligofrenopedagogika. Certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej – II stopień; certyfikowany terapeuta wg metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – II stopień; certyfikowany muzykoterapeuta wg metody B. Romanowskiej – II stopień i Trener Sensoplastyki – I stopień. Ukończył też specjalistyczne szkolenie dt. Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego (APD) oraz Międzynarodowy Program Promocji Zdrowia Psychicznego (MPPZP) pt. Przyjaciele Zippiego. W przedszkolu prowadzi diagnozę i terapię wg metody Integracji Sensorycznej oraz pełni funkcje pedagoga specjalnego i oligofrenopedagoga-terapeuty grupowego dla wszystkich dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

4. Justyna Koszela – ukończyła studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; specjalność: praca socjalna i przygotowanie pedagogiczne); a także studia podyplomowe w zakresie: edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii oraz oligofrenopedagogiki. Uczestniczyła w specjalistycznych szkoleniach przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational-Profile). W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. organizacyjnych oraz nauczyciela-logopedy dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Prowadzi również zajęcia logopedii i muzykoterapii grupowej (np. Muzykoterapia wg metody B. Strauss); a także  grupowe zajęcia logorytmiczno-logosensoryczne (tj. LOGORYTMIKA i LOGOSENSORYKA) dla wszystkich dzieci.

5. Irena Gostół – magister pedagogiki, oligofrenopedagogiki oraz logopedii z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada również ukończone studia podyplomowe w zakresie: zarządzania oświatą oraz uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem PEP – R (ang. Psychoeducational-Profile). Nauczyciel dyplomowany i wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (PPP) w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga i nauczyciela-logopedy (tj. indywidualna terapia pedagogiczna i indywidulana terapia logopedyczna) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

6. Aneta Zakrzewska – ukończyła wyższe studia magisterskie w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku na kierunku pedagogika (specjalność: profilaktyka społeczna); a także studia podyplomowe w zakresie: pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej oraz oligofrenopedagogiki. Posiada tez certyfikat diagnosty i terapeuty wg. metody Integracji Sensorycznej – II stopień. Ponadto ukończyła liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi, w tym zwłaszcza pracy z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych, np. Wykorzystanie metody sylabowej wg prof. J. Cieszyńskiej w pracy terapeutycznej; Trening Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera; Terapia dzieci i młodzieży z autyzmem i Zespołem Aspergera na różnych etapach edukacji; Realizacja zajęć rewalidacyjnych z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga-terapeuty indywidualnego dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych (tj. indywidulana terapia wg metody Integracji Sensorycznej). Prowadzi również grupowe zajęcia sensoryczne wg. autorskiego programu Grow&Play (certyfikat) dla wszystkich dzieci.

7. Barbara Derbin – mgr psycholog-oligofrenopedagog-specjalista ds. wczesnego wspomagania rozwoju (WWRD) dziecka; spec. psycholog kliniczny i osobowości. Nauczyciel i wychowawca z wieloletnim stażem; pedagog pracujący z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (np. autyzm dziecięcy; Zespół Aspergera) i z dziećmi rozwijającymi się neurotypowo (m.in. w nurcie poznawczo – behawioralnym). Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń dt. pracy z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych takich jak np. Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem; Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – profil psychoedukacyjny PEP-R; Trening Videokomunikacji; Program Rozwoju Komunikacji MAKATON; Podstawy Polskiego Języka Migowego; Trening Umiejętności Społecznych (TUS) wg. A. Goldsteina oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku: Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi. W przedszkolu prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia psychologiczno-pedagogiczne (np. Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).

8. Katarzyna Michalska – mgr pedagog – logopeda; certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej; trener Smyko-Multisensoryki® oraz Instruktor Masażu Shantala. Prowadzi zajęcia praktyczne z zakresu: profilaktyki i metodyki logopedycznej na Wydziale Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych (WOZiNH) w Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. W przedszkolu zajmuje się kompleksową diagnozą i terapią logopedyczno-pedagogiczną oraz diagnozą i terapią wg metody Integracji Sensorycznej dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z aktualną opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD). Prowadzi także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania.

9. Agnieszka Chylińska – ukończyła wyższe studia magisterskie na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo-wychowawcza). Ukończyła liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Swoje doświadczenie pedagogiczne w pracy z osobami z niepełnosprawnoscią zdobywała m.in. w Dziennym Ośrodku Wsparcia (DOS) w Lublinie. W przedszkolu pełni funkcję pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

10. Oksana Starzyńska – magister psychologii (Uniwersytet Narodowy w Kamieńcu Podolskim) z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi i z młodzieżą (m.in. laureatka ogólnokrajowego konkursu pt. Integracja Europejska) oraz nauczyciel dyplomowany. Pracowała też na st. opiekuna dziennego w punkcie opieki dziennej dla dzieci w wieku: do 3 lat (Happy Feet Warszawa). Posiada uprawnienia do pracy na st. pomocy-nauczyciela w Polsce (Ośrodek Szkoleniowy Centrum Nauki i Biznesu ŻAK). W przedszkolu pełni funkcje: pomocy – nauczyciela dla wszystkich dzieci w tym dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

11. Zaneta Bartczak – ukończyła studia magisterskie na kierunku: pedagogika specjalna ze specjalnością: oligofrenopedagogika (Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku). Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie: edukacji wczesnoszkolnej i wychowanie przedszkolnego; pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej i logopedii szkolnej (Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku); a także w zakresie: wczesnego wspomaganie rozwoju dziecka-WWRD (Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum). Odbyła również liczne kursy i szkolenia w zakresie pracy z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych w tym m.in. Kurs kwalifikacyjny: Terapia Ręki I stopnia; Program PTR-funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki autorstwa: A. Giczewskiej oraz W. Bartkiewicz; Trening Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci z autyzmem i ZA w oparciu o analizę zachowania; Zabawy muzyczno-ruchowe i rytmika wg Carla Orffa w szkole i w przedszkolu; System Numicon-rozwój myślenia matematycznego u dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (SOSW) w Ciechanowie oraz w Niepublicznym Przedszkolu AMO. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga specjalnego i oligofrenopedagoga-terapeuty grupowego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.

12. Kamila Szczyglak – Bobińska – ukończyła studia magisterskie na kierunku: Oligofrenopedagogika (Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) oraz studia podyplomowe w zakresie: edukacji wczesnoszkolnej i wychowanie przedszkolnego (WSSP im. W. Pola w Lublinie). Posiada bogate doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi m.in. jako nauczyciel współorganizujący kształcenie w niepublicznych placówka integracyjnych na terenie Ciechanowa oraz jako pedagog i terapeuta indywidualnych zajęć rewalidacyjnych. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga  specjalnego i oligofrenopedagoga – terapeuty grupowego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.

13. Lidia Wierzchowska – ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim (kierunek: andragogika) oraz studia licencjackie na kierunku: pedagogika; specjalność: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej (Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach: arteterapia i terapia zajęciowa (Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. W. Pola). Posiada liczne kursy i certyfikaty potwierdzające jej umiejetnosci w pracy z dziećmi takie jak, np. Terapia Ręki; Proste zabawy i tańce integracyjne dla grupy; Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera; Integracja sensoryczna – poziom I. Posiada tez uprawnienia dla kierownika wycieczek szkolnych. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty pedagogicznego i arteterapeuty dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).

14. Weronika Bogdańska – ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Łódzkim (kierunek: pedagogika; specjalność: opieka i terapia pedagogiczna) a także wyższe studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie) na kierunku: pedagogika specjalna o specjalności: terapia pedagogiczna. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga specjalnego zdobywała m.in. na terenie publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).

15. Magdalena Olszak – absolwentka: Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie (specjalność: pedagogika wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna z logopedią). Ukończyła również studia podyplomowe w dziedzinie logopedii oraz liczne kursy i szkolenia logopedyczne, takie jak m.in KOGS do diagnozy dzieci objętych rocznym przygotowaniem przedszkolnym; Niedosłuch w pigułce; Przykładowy plan terapii seplenienia; Jąkanie od teorii do praktyki; Kolejność wywoływania głosek; Afazja dziecięca i Ankyloglosja; CAPD: centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego; Diagnoza logopedyczna w przedszkolu; Techniki pracy nad prawidłową artykulacją u dzieci dwujęzycznych; Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego; Terapia logopedyczna dziecka z zespołem Aspergera; Terapia opóźnionego rozwoju mowy. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela-logopedy dla wszystkich dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w punkcie przedszkolnym (MOTYLKI).

16. Klaudia Jaczewska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie im. Ignacego Mościckiego (specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne). Odbyła również liczne kursy i szkolenia w zakresie pracy z dziećmi w tym zwłaszcza z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych, takie jak np. Terapia Ręki – I i II stopień; Trening Umiejętności Społecznych I i II stopień; Trening czytania dla dzieci z ryzykiem dysleksji; Wczesna diagnoza problemów rozwojowych u dzieci; Bajkoterapia; Rozwijanie kompetencji kluczowych u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Nowoczesne metody terapeutyczno-rehabilitacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą; Dziecko z Zespołem Aspergera; Eksperyment jako metoda aktywizująca dla uczniów i nauczycieli; Wczesna diagnoza problemów rozowjowych u dzieci. W przedszkolu pracuje na st. nauczyciela wspomagającego oraz na st. certyfikowanego terapeuty ręki II st. dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.

17. Martyna Klimkiewicz – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne) oraz wyższych studiów magisterskich na tym samym kierunku. Posiada też certyfikat terapeuty wg. metody TUS (Trening Umiejętności Społecznych). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 w Ciechanowie oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 10. Pracowała również jako animator zabaw dziecięcych (HAPPY PARK). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).

18. Ilona Więckowska – absolwentka: zamiejscowego Wydziału Humanistyczno –Technicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (specjalność: nauczycielska; logopedia). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (Akademia Nauk Stosowanych im. Wincentego Pola w Lublinie). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym zdobywała m.in. w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku. W przedszkolu pełni funkcje: nauczyciela-logopedy i nauczyciela wspomagającego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).

19. Marta Klicka – opiekunka dziecięca z doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością (np. autyzm; upośledzenie umysłowe w st. umiarkowanym i znacznym) w terapeutycznym punkcie przedszkolnym w Ciechanowie. W przedszkolu pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w dwóch grupach integracyjnych (PSZCZÓŁKI / SMERFIKI).

20. Dorota Kaczmarczyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne). Aktualnie w trakcie wyższych studiów magisterskich z pedagogiki w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku. Swoje doświadczenie w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w niepublicznym punkcie przedszkolnym i w niepublicznym żłobku w Ciechanowie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational Profile) oraz certyfikat muzykoterapeuty: muzykoterapia grupowa wg metody B. Strauss. W przedszkolu pełni funkcję nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (ELFIKI). Prowadzi też terapię pedagogiczną (tj. indywidualna terapia pedagogiczna) dla wszystkich dzieci z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).

21. Iwona Pijanowska – absolwentka: Uniwersytetu im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku: pedagogika; specjalność: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagającego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (ELFIKI) oraz nauczyciela zerówki.

22. Aleksandra Bonisławska – studentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej (PWSZ) im. Ignacego Mościckiego na kierunku: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (ELFIKI) oraz w zerówce.

23. Aniela Szeklińska – absolwentka LO w Nowym Mieście Lubawskim. Wolonatriusz WOSP. Opiekunka dziecięca z wieloletnim stażem. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (ELFIKI) oraz w zerówce.

24. Justyna Pruchniak – Ksiezyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie; specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz wyższych studiów magisterskich na tym samym kierunku (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w miejskim przedszkolu nr 10 i w jednym z niepublicznych przedszkoli integracyjnych w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (SMERFIKI).

25. Dominika Rychlińska – absolwentka wyższych studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: pedagogika; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo – wychowawcza). Ukończyła również Kolegium Nauczycielskie w Ciechanowie; specjalność: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagogicznej zdobywała m.in. w Polskim Czerwonym Krzyżu (PCK), miejskim przedszkolu nr 1 w Ciechanowie i w Szkole Podstawowej (asystent dziecka z autyzmem). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagającego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (SMERFIKI).

26. Monika Borkowska – absolwentka: wyższych studiów magisterskich w Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku. Ukonczyła również studia podyplomowe na kierunku: pedagogika i oligofrenopedagogika (tj. edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną). Nauczyciel – wykładowca w Wyższej Szkole Gospodarki (WSG) w Bydgoszczy. Realizator zajeć opiekuńczo – wychowawczych w Świetlicy Socjoterapeutycznej przy parafii Św. Tekli w Ciechanowie. Certyfikowany Bajkoterapeuta. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością zdobywała m.in. w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (SOSW) i w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) w Ciechanowie – tj. praca na st. asystenta dzieci z niepełnosprawnością. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).

27. Agnieszka Łukasiewicz – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na kierunku: pielęgniarstwo a także wyższych studiów magisterskich (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) na kierunku: pedagogika o specjalności: pedagogika zdrowia – edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. W przedszkolu pracuje na st. terapeuty cienia dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).

28. Karolina Chylińska – ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością: edukacja niepełnosprawnych intelektualnie (oligofrenopedagogika) z logopedią oraz magisterskie studia pedagogiczne (specjalność: opieka i wsparcie społeczne). Ukończyła też liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z niepełnosprawnością takie jak, np. Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat; Praca z dziećmi autystycznymi; Trening twórczego myślenia; Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – I stopień. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie terapeutycznej oraz prowadzi indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wyrównawcze (tj. indywidualna terapia pedagogiczna) dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Obecnie na urlopie macierzyńskim.

29. Magda Chruściel – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: pedagogika; logopedia) i Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie: PEDAGOGIUM. Ukończyła również studia podyplomowe (Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych) na kierunku: edukacja wczesnoszkolna i edukacja przedszkolna. Pracuje na st. nauczyciela wiodącego i nauczyciela logopedy w punkcie przedszkolnym (MOTYLKI).

30 Ewa Kubiak – absolwentka kierunku pedagogicznego (studia inżynierskie; studia licencjackie) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) w Warszawie o specjalności: żywienie człowieka i pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Aktualnie w trakcie wyższych studiów magisterskich z pedagogiki. Ukończyła tez kurs na opiekuna w żłobku dziecięcym (EDUKA). Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z autyzmem m.in. na terenie publicznego przedszkola w Pruszkowie. W przedszkolu pracuje na st. pomocy nauczyciela dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (MOTYLKI).

31. Aleksandra Pepłowska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku: pedagogika (specjalność: edukacja wczesnoszkolna; edukacja przedszkolna) oraz wyższych studiów magisterskich: Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. W przedszkolu pełni funkcję pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MOTYLKI). Obecnie na urlopie macierzyńskim.

32. Anna Jabłońska – opiekunka dziecięca z ponad dziesięcioletnim stażem zawodowym. Początkowo opiekowała się dziećmi indywidualnie jako niania, a przez ostatnie pięć lat również jako opiekun i koordynator w jednym z prywatnych żłobków na terenie Warszawy. Ukończyła m.in. kurs pierwszej pomocy przedmedycznej; kurs na opiekuna w klubie dziecięcym oraz Medyczną Szkołę Policealną w Pruszkowie. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).

33. Joanna Lichaczewska – z wykształcenia architekt krajobrazu. Zawodowo zajmuje się też grafiką komputerową i fotografią. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywała m.in. w niepublicznym punkcie opieki dziennej dla dzieci w wieku: 0 – 3 lata. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia (wszystkie grupy); a także zajmuje się graficznym dostosowywaniem materiałów edukacyjnych do specyficznych potrzeb neurorozwojowych dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu.

34. Ewelina Smolińska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).

35. Jolanta Siwakowska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).