Nasza Kadra - ALPIK Przedszkole Ciechanów
- Magdalena Pytel – magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS). Ukończyła też studia podyplomowe w zakresie: zarządzania oświatą i przygotowania pedagogicznego. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające jej wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z dziećmi w tym zwłaszcza z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych (np. Stosowana Analiza Zachowania – kurs III stopniowy; Diagnoza funkcjonalna testem PEP – R + IPET; Metoda Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz; Im wcześniej tym lepiej – diagnoza i terapia małego dziecka z zaburzeniami rozwojowymi; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS). Jest też psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym i humanistycznym. Pełni funkcje dyrektora: Niepublicznego Punktu Przedszkolnego ALPIK & Niepublicznego Przedszkola ALPIK w Ciechanowie.
- dr Julita Siemiątkowska – Sujka – dr nauk medycznych i nauk o zdrowiu w dyscyplinie: nauki o zdrowiu (Warszawski Uniwersytet Medyczny); magister polityki społecznej (Uniwersytet Warszawski); magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS); spec. ds. zarządzania oświatą i organizacjami pozarządowymi. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie: pedagogiki; oligofrenopedagogiki i zarządzania (SGH). Certyfikowany terapeuta rekreacji ruchowej o specjalności: Alpakoterapia. Psycholog-wykładowca na studiach podyplomowych: Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera i Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła liczne polskie i zagraniczne szkolenia w dziedzinie autyzmu (np. Przełomowe Strategie dla Autyzmu: wprowadzenie do Programu Son-Rise; Szkolenie z komunikacji alternatywnej PECS; Rozwijanie Umiejętności Społecznych-Stosowana Analiza Zachowania; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS); a także specjalistyczne szkolenie dt. poprawności stosowania zasad metodyki wychowania przedszkolnego u eksperta MEN – p. Jadwigi Pytlarczyk. W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. integracji dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
- Krzysztof Sujka – magister pedagogiki (Akademia Pedagogiki Specjalnej APS w Warszawie; Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku; Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi) o specjalności: edukacja wczesnoszkolna / wychowanie przedszkolne / oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna. Certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej – II stopień; certyfikowany terapeuta wg metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – II stopień; certyfikowany muzykoterapeuta wg metody B. Romanowskiej – II stopień i Trener Sensoplastyki – I stopień. Ukończył też specjalistyczne szkolenie dt. Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego (APD) oraz Międzynarodowy Program Promocji Zdrowia Psychicznego (MPPZP) pt. Przyjaciele Zippiego. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga specjalnego i terapeuty pedagogicznego dla wszystkich dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
- Justyna Koszela – ukończyła studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; specjalność: praca socjalna i przygotowanie pedagogiczne); a także studia podyplomowe w zakresie: edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii oraz oligofrenopedagogiki. Uczestniczyła w specjalistycznych szkoleniach przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational-Profile). W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. organizacyjnych; nauczyciela-logopedy i nauczyciela-oligofrenopedagoga w grupie terapeutycznej. Prowadzi również zajęcia w zakresie muzykoterapii grupowej (tj. Muzykoterapia wg metody B. Strauss); a także grupowe zajęcia logorytmiczno-logosensoryczne (tj. LOGORYTMIKA i LOGOSENSORYKA) dla wszystkich dzieci.
- Irena Gostół – magister pedagogiki, oligofrenopedagogiki oraz logopedii z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada również ukończone studia podyplomowe w zakresie: zarządzania oświatą oraz uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem PEP – R (ang. Psychoeducational-Profile). Nauczyciel dyplomowany i wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (PPP) w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga i nauczyciela-logopedy (tj. indywidualna terapia pedagogiczna i indywidulana terapia logopedyczna) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
- Barbara Derbin – mgr psycholog-oligofrenopedagog-specjalista ds. wczesnego wspomagania rozwoju (WWRD) dziecka; spec. psycholog kliniczny i osobowości. Nauczyciel i wychowawca z wieloletnim stażem; pedagog pracujący z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (np. autyzm dziecięcy; Zespół Aspergera) i z dziećmi rozwijającymi się neurotypowo (m.in. w nurcie poznawczo – behawioralnym). Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń dt. pracy z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych takich jak np. Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem; Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – profil psychoedukacyjny PEP-R; Trening Videokomunikacji; Program Rozwoju Komunikacji MAKATON; Podstawy Polskiego Języka Migowego; Trening Umiejętności Społecznych (TUS) wg. A. Goldsteina oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku: Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi. W przedszkolu prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia psychologiczno-pedagogiczne (np. Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
- Katarzyna Michalska – mgr pedagog – logopeda; certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej; trener Smyko-Multisensoryki® oraz Instruktor Masażu Shantala. Prowadzi zajęcia praktyczne z zakresu: profilaktyki i metodyki logopedycznej na Wydziale Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych (WOZiNH) w Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. W przedszkolu zajmuje się kompleksową diagnozą i terapią logopedyczno-pedagogiczną oraz diagnozą i terapią wg metody Integracji Sensorycznej dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z aktualną opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD). Prowadzi także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania.
- Agnieszka Chylińska – ukończyła wyższe studia magisterskie na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo-wychowawcza). Ukończyła liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Swoje doświadczenie pedagogiczne w pracy z osobami z niepełnosprawnoscią zdobywała m.in. w Dziennym Ośrodku Wsparcia (DOS) w Lublinie. W przedszkolu pracuja na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
- Kamila Szczyglak – Bobińska – ukończyła studia magisterskie na kierunku: Oligofrenopedagogika (Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) oraz studia podyplomowe w zakresie: edukacji wczesnoszkolnej i wychowanie przedszkolnego (WSSP im. W. Pola w Lublinie). Posiada bogate doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi m.in. jako nauczyciel współorganizujący kształcenie w niepublicznych placówka integracyjnych na terenie Ciechanowa oraz jako pedagog i terapeuta indywidualnych zajęć rewalidacyjnych. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
- Weronika Bogdańska – ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Łódzkim (kierunek: pedagogika; specjalność: opieka i terapia pedagogiczna) a także wyższe studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie) na kierunku: pedagogika specjalna o specjalności: terapia pedagogiczna. Posiada również kwalifikacje do diagnozy i terapii wg metody integracji sensorycznej (PSTIS: Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga – terapeuty zdobywała m.in. na terenie publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego i terapeuty pedagogicznego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD. Prowadzi również indywidualne (np. terapia pedagogiczna z elementami SI; indywidualna terapia sensoryczna) oraz grupowe (np. terapia wg TUS) zajecia terapeutyczne.
- Magdalena Olszak – absolwentka: Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie (specjalność: pedagogika wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna z logopedią). Ukończyła również studia podyplomowe w dziedzinie logopedii oraz liczne kursy i szkolenia logopedyczne, takie jak m.in KOGS do diagnozy dzieci objętych rocznym przygotowaniem przedszkolnym; Niedosłuch w pigułce; Przykładowy plan terapii seplenienia; Jąkanie od teorii do praktyki; Kolejność wywoływania głosek; Afazja dziecięca i Ankyloglosja; CAPD: centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego; Diagnoza logopedyczna w przedszkolu; Techniki pracy nad prawidłową artykulacją u dzieci dwujęzycznych; Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego; Terapia logopedyczna dziecka z zespołem Aspergera; Terapia opóźnionego rozwoju mowy. W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
- Ilona Więckowska – absolwentka: zamiejscowego Wydziału Humanistyczno –Technicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (specjalność: nauczycielska; logopedia). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (Akademia Nauk Stosowanych im. Wincentego Pola w Lublinie). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym zdobywała m.in. w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku. W przedszkolu pełni funkcje: nauczyciela-logopedy i nauczyciela wspomagającego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).
- Marta Klicka – opiekunka dziecięca z doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością (np. autyzm; upośledzenie umysłowe w st. umiarkowanym i znacznym) w terapeutycznym punkcie przedszkolnym w Ciechanowie. W przedszkolu pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w dwóch grupach integracyjnych (PSZCZÓŁKI / SMERFIKI). Obecnie na urlopie macierzyńskim.
- Dorota Kaczmarczyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne). Aktualnie w trakcie wyższych studiów magisterskich z pedagogiki w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku. Swoje doświadczenie w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w niepublicznym punkcie przedszkolnym i w niepublicznym żłobku w Ciechanowie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational Profile) oraz certyfikat muzykoterapeuty: muzykoterapia grupowa wg metody B. Strauss. W przedszkolu pełni funkcję nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI). Obecnie na urlopie macierzyńskim.
- Iwona Pijanowska – absolwentka: Uniwersytetu im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku pedagogika o specjalności: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. W przedszkolu pełni obecnie funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI). Prowadzi też zajęcia grupowe związane z prawidłową realizacja podstawy programowej (wg. aktualnych wytycznych MEN) dla wszystkich dzieci w klasie 0; w tym dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
- Aleksandra Bonisławska – studentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej (PWSZ) im. Ignacego Mościckiego na kierunku: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. W przedszkolu pełni funkcje pomocy – nauczyciela dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (SMERFIKI).
- Aniela Szeklińska – absolwentka LO w Nowym Mieście Lubawskim. Wolonatriusz WOSP. Opiekunka dziecięca z wieloletnim stażem. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI) oraz w zerówce.
- Justyna Pruchniak – Ksiezyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie; specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz wyższych studiów magisterskich na tym samym kierunku (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w miejskim przedszkolu nr 10 i w jednym z niepublicznych przedszkoli integracyjnych w Ciechanowie. W przedszkolu pracuje na st. nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).
- Dominika Rychlińska – absolwentka wyższych studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: pedagogika; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo – wychowawcza). Ukończyła również Kolegium Nauczycielskie w Ciechanowie; specjalność: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagogicznej zdobywała m.in. w Polskim Czerwonym Krzyżu (PCK), miejskim przedszkolu nr 1 i w Szkole Podstawowej (asystent dziecka z autyzmem). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagającego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (SMERFIKI).
- Monika Borkowska – absolwentka: wyższych studiów magisterskich w Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku. Ukonczyła również studia podyplomowe na kierunku pedagogicznym (tj. przygotowanie pedagogiczne-kwalifikacje nauczycielskie i oligofrenopedagogika) oraz liczne kursy i szkolenia w dziedzinie autyzmu takie jak np. kurs terapii autyzmu dla nauczycieli, rodziców i psychologów; alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji (AAC); trudności w adaptacji w przedszkolu u dzieci z autyzmem i ADHD; Bajkoterapia. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na dwóch kierunkach: edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWRD). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością zdobywała m.in. w Świetlicy Socjoterapeutycznej przy parafii Św. Tekli w Ciechanowie; w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (SOSW); w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) – tj. praca na st. asystenta dzieci z niepełnosprawnością. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (SMERFIKI) oraz prowadzi indywidualną terapię pedagogiczną w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
- Agnieszka Łukasiewicz – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na kierunku: pielęgniarstwo a także wyższych studiów magisterskich (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) na kierunku: pedagogika o specjalności: pedagogika zdrowia – edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku pedagogicznym (tj. przygotowanie pedagogiczne). W przedszkolu pracuje na st. terapeuty cienia dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).
- Karolina Chylińska – ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością: edukacja niepełnosprawnych intelektualnie (oligofrenopedagogika) z logopedią oraz magisterskie studia pedagogiczne (specjalność: opieka i wsparcie społeczne). Ukończyła też liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z niepełnosprawnością takie jak, np. Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat; Praca z dziećmi autystycznymi; Trening twórczego myślenia; Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – I stopień. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie terapeutycznej oraz prowadzi indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wyrównawcze (tj. indywidualna terapia pedagogiczna) dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).
- Magda Chruściel – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: pedagogika; logopedia) i Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie: PEDAGOGIUM. Ukończyła również studia podyplomowe (Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych) na kierunkach: edukacja wczesnoszkolna / diagnoza i terapia wg. metody Integracji Sensorycznej-II stopień. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym (w tym z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu) zdobywała m.in. w niepublicznym przedszkolu integracyjnym w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela – logopedy i certyfikowanego terapeuty wg metody Integracji Sensorycznej w grupie integracyjnej (MOTYLKI); a także obowiązki wicedyrektora ds. organizacyjnych w całym punkcie przedszkolnym.
- Ewelina Grotkowska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: nauczycielska); a także wyższych studiów magisterskich na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Ukończyła również studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej; pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej i oligofrenopedagogiki (Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku; Akademia Nauk Stosowanych im. Wincentego Pola w Lublinie), a także kurs dt. Neorobiologicznych Podstaw Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MOTYLKI). Prowadzi również indywidualną terapię pedagogiczną z elementami integracji sensorycznej (SI) dla dzieci z opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
- Aleksandra Pepłowska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku: pedagogika (specjalność: edukacja wczesnoszkolna; edukacja przedszkolna) oraz wyższych studiów magisterskich: Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. W przedszkolu pełni funkcję pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MOTYLKI). Obecnie na urlopie wychowawczym.
- Izabela Studzińska – absolwentka: Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku na kierunku: zintegrowana edukacja początkowa z elementami terapii pedagogicznej. W przedszkolu pracuje na st. nauczyciela wspomagającego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (MOTYLKI).
- Iwona Gołebiewska – Ukończyła Medyczne Studium Zawodowe w Ciechanowie na kierunku: Terapia Zajęciowa (TZ), a także kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży. W przedszkolu pełni funkcje pomocy nauczyciela dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI) oraz w zerówce.
- Maciej Grabowski – absolwent: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku: pedagogika (specjalność: edukacja wczesnoszkolna; edukacja przedszkolna; animator kultury). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagajacego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI), a także prowadzi zajęcia grupowe (np. Robotyka wg. Lego Wedo, Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz, Metoda Ruchu Rozwijajacego wg. Weroniki Sherborne, Trening Umiejętności Społecznych wg. A. Goldsteina) dla wszystkich dzieci.
- Radosław Jasiński – absolwent: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku pedagogicznym o specjalności: Logopedia. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywał m.in. w publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (PPP) w Ciechanowie, a także w Miejskim Przedszkolu nr 8, w Szkole Podstawowej nr 4 i 5 oraz w Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ciechanowie. W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
- Olga Paczkowska – Opiekunka dziecięca z wieloletnim stażem (np. Towarzystwo Przyjaciół Dzieci TPD w Ciechanowie, niepubliczny żłobek i przedszkole). W przedszkolu pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).
- Ewelina Smolińska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).
- Jolanta Siwakowska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).