Nasza Kadra - ALPIK Przedszkole Ciechanów

  1. Magdalena Pytel – magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS). Ukończyła też studia podyplomowe w zakresie: zarządzania oświatą i przygotowania pedagogicznego. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające jej wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z dziećmi w tym zwłaszcza z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych (np. Stosowana Analiza Zachowania – kurs III stopniowy; Diagnoza funkcjonalna testem PEP – R + IPET; Metoda Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz; Im wcześniej tym lepiej – diagnoza i terapia małego dziecka z zaburzeniami rozwojowymi; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS). Jest też psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym i humanistycznym. Pełni funkcje dyrektora: Niepublicznego Punktu Przedszkolnego ALPIK & Niepublicznego Przedszkola ALPIK w Ciechanowie.
  2. dr Julita Siemiątkowska – Sujka – dr nauk medycznych i nauk o zdrowiu w dyscyplinie: nauki o zdrowiu (Warszawski Uniwersytet Medyczny); magister polityki społecznej (Uniwersytet Warszawski); magister społecznej psychologii klinicznej (Uniwersytet SWPS); spec. ds. zarządzania oświatą i organizacjami pozarządowymi. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie: pedagogiki; oligofrenopedagogiki i zarządzania (SGH). Certyfikowany terapeuta rekreacji ruchowej o specjalności: Alpakoterapia. Psycholog-wykładowca na studiach podyplomowych: Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera i Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła liczne polskie i zagraniczne szkolenia w dziedzinie autyzmu (np. Przełomowe Strategie dla Autyzmu: wprowadzenie do Programu Son-Rise; Szkolenie z komunikacji alternatywnej PECS; Rozwijanie Umiejętności Społecznych-Stosowana Analiza Zachowania; Treatment and Education of Autistic and Communication related handicapped Children – Model TEACCH & Model SCERTS); a także specjalistyczne szkolenie dt. poprawności stosowania zasad metodyki wychowania przedszkolnego u eksperta MEN – p. Jadwigi Pytlarczyk. W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. integracji dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
  3. Krzysztof Sujka – magister pedagogiki (Akademia Pedagogiki Specjalnej APS w Warszawie; Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku; Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi) o specjalności: edukacja wczesnoszkolna / wychowanie przedszkolne / oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna. Certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej – II stopień; certyfikowany terapeuta wg metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – II stopień; certyfikowany muzykoterapeuta wg metody B. Romanowskiej – II stopień i Trener Sensoplastyki – I stopień. Ukończył też specjalistyczne szkolenie dt. Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego (APD) oraz Międzynarodowy Program Promocji Zdrowia Psychicznego (MPPZP) pt. Przyjaciele Zippiego. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga specjalnego i terapeuty pedagogicznego dla wszystkich dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
  4. Justyna Koszela – ukończyła studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; specjalność: praca socjalna i przygotowanie pedagogiczne); a także studia podyplomowe w zakresie: edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii oraz oligofrenopedagogiki. Uczestniczyła w specjalistycznych szkoleniach przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational-Profile). W przedszkolu pełni funkcje dyrektora ds. organizacyjnych; nauczyciela-logopedy i nauczyciela-oligofrenopedagoga w grupie terapeutycznej. Prowadzi również zajęcia w zakresie muzykoterapii grupowej (tj. Muzykoterapia wg metody B. Strauss); a także grupowe zajęcia logorytmiczno-logosensoryczne (tj. LOGORYTMIKA i LOGOSENSORYKA) dla wszystkich dzieci.
  5. Irena Gostół – magister pedagogiki, oligofrenopedagogiki oraz logopedii z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada również ukończone studia podyplomowe w zakresie: zarządzania oświatą oraz uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem PEP – R (ang. Psychoeducational-Profile). Nauczyciel dyplomowany i wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (PPP) w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje pedagoga i nauczyciela-logopedy (tj. indywidualna terapia pedagogiczna i indywidulana terapia logopedyczna) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
  6. Barbara Derbin – mgr psycholog-oligofrenopedagog-specjalista ds. wczesnego wspomagania rozwoju (WWRD) dziecka; spec. psycholog kliniczny i osobowości. Nauczyciel i wychowawca z wieloletnim stażem; pedagog pracujący z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (np. autyzm dziecięcy; Zespół Aspergera) i z dziećmi rozwijającymi się neurotypowo (m.in. w nurcie poznawczo – behawioralnym). Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń dt. pracy z dziećmi o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych takich jak np. Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem; Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – profil psychoedukacyjny PEP-R; Trening Videokomunikacji; Program Rozwoju Komunikacji MAKATON; Podstawy Polskiego Języka Migowego; Trening Umiejętności Społecznych (TUS) wg. A. Goldsteina oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku: Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi. W przedszkolu prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia psychologiczno-pedagogiczne (np. Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
  7. Katarzyna Michalska – mgr pedagog – logopeda; certyfikowany terapeuta wg metody Integracji Sensorycznej; trener Smyko-Multisensoryki® oraz Instruktor Masażu Shantala. Prowadzi zajęcia praktyczne z zakresu: profilaktyki i metodyki logopedycznej na Wydziale Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych (WOZiNH) w Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. W przedszkolu zajmuje się kompleksową diagnozą i terapią logopedyczno-pedagogiczną oraz diagnozą i terapią wg metody Integracji Sensorycznej dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego / dzieci z aktualną opinią o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD). Prowadzi także zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania.
  8. Agnieszka Chylińska – ukończyła wyższe studia magisterskie na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo-wychowawcza). Ukończyła liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Swoje doświadczenie pedagogiczne w pracy z osobami z niepełnosprawnoscią zdobywała m.in. w Dziennym Ośrodku Wsparcia (DOS) w Lublinie. W przedszkolu pracuja na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
  9. Kamila Szczyglak – Bobińska – ukończyła studia magisterskie na kierunku: Oligofrenopedagogika (Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) oraz studia podyplomowe w zakresie: edukacji wczesnoszkolnej i wychowanie przedszkolnego (WSSP im. W. Pola w Lublinie). Posiada bogate doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi m.in. jako nauczyciel współorganizujący kształcenie w niepublicznych placówka integracyjnych na terenie Ciechanowa oraz jako pedagog i terapeuta indywidualnych zajęć rewalidacyjnych. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga  specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
  10. Weronika Bogdańska – ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Łódzkim (kierunek: pedagogika; specjalność: opieka i terapia pedagogiczna) a także wyższe studia magisterskie (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie) na kierunku: pedagogika specjalna o specjalności: terapia pedagogiczna. Posiada również kwalifikacje do diagnozy i terapii wg metody integracji sensorycznej (PSTIS: Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga – terapeuty zdobywała m.in. na terenie publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego i terapeuty pedagogicznego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD. Prowadzi również indywidualne (np. terapia pedagogiczna z elementami SI; indywidualna terapia sensoryczna) oraz grupowe (np. terapia wg TUS) zajecia terapeutyczne.
  11. Magdalena Olszak – absolwentka: Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie (specjalność: pedagogika wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna z logopedią). Ukończyła również studia podyplomowe w dziedzinie logopedii oraz liczne kursy i szkolenia logopedyczne, takie jak m.in KOGS do diagnozy dzieci objętych rocznym przygotowaniem przedszkolnym; Niedosłuch w pigułce; Przykładowy plan terapii seplenienia; Jąkanie od teorii do praktyki; Kolejność wywoływania głosek; Afazja dziecięca i Ankyloglosja; CAPD: centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego; Diagnoza logopedyczna w przedszkolu; Techniki pracy nad prawidłową artykulacją u dzieci dwujęzycznych; Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego; Terapia logopedyczna dziecka z zespołem Aspergera; Terapia opóźnionego rozwoju mowy. W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
  12. Ilona Więckowska – absolwentka: zamiejscowego Wydziału Humanistyczno –Technicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (specjalność: nauczycielska; logopedia). Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (Akademia Nauk Stosowanych im. Wincentego Pola w Lublinie). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym zdobywała m.in. w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku. W przedszkolu pełni funkcje: nauczyciela-logopedy i nauczyciela wspomagającego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).
  13. Marta Klicka – opiekunka dziecięca z doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością (np. autyzm; upośledzenie umysłowe w st. umiarkowanym i znacznym) w terapeutycznym punkcie przedszkolnym w Ciechanowie. W przedszkolu pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w dwóch grupach integracyjnych (PSZCZÓŁKI / SMERFIKI). Obecnie na urlopie macierzyńskim.
  14. Dorota Kaczmarczyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne). Aktualnie w trakcie wyższych studiów magisterskich z pedagogiki w Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku. Swoje doświadczenie w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w niepublicznym punkcie przedszkolnym i w niepublicznym żłobku w Ciechanowie. Posiada tez uprawnienia do przeprowadzania specjalistycznej diagnozy pedagogicznej testem: PEP-R (ang. Psychoeducational Profile) oraz certyfikat muzykoterapeuty: muzykoterapia grupowa wg metody B. Strauss. W przedszkolu pełni funkcję nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI). Obecnie na urlopie macierzyńskim.
  15. Iwona Pijanowska – absolwentka: Uniwersytetu im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku pedagogika o specjalności: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. W przedszkolu pełni obecnie funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI). Prowadzi też zajęcia grupowe związane z prawidłową realizacja podstawy programowej (wg. aktualnych wytycznych MEN) dla wszystkich dzieci w klasie 0; w tym dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD.
  16. Aleksandra Bonisławska – studentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej (PWSZ) im. Ignacego Mościckiego na kierunku: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. W przedszkolu pełni funkcje pomocy – nauczyciela dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (SMERFIKI).
  17. Aniela Szeklińska – absolwentka LO w Nowym Mieście Lubawskim. Wolonatriusz WOSP. Opiekunka dziecięca z wieloletnim stażem. W przedszkolu pełni funkcje terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI) oraz w zerówce.
  18. Justyna Pruchniak – Ksiezyk – absolwentka: Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie; specjalność: edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz wyższych studiów magisterskich na tym samym kierunku (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagoga i nauczyciela zdobywała m.in. w miejskim przedszkolu nr 10 i w jednym z niepublicznych przedszkoli integracyjnych w Ciechanowie. W przedszkolu pracuje na st. nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (PSZCZÓŁKI).
  19. Dominika Rychlińska – absolwentka wyższych studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: pedagogika; specjalność: pedagogika resocjalizacyjna i pedagogika opiekuńczo – wychowawcza). Ukończyła również Kolegium Nauczycielskie w Ciechanowie; specjalność: edukacja zintegrowana i edukacja przedszkolna. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy pedagogicznej zdobywała m.in. w Polskim Czerwonym Krzyżu (PCK), miejskim przedszkolu nr 1 i w Szkole Podstawowej (asystent dziecka z autyzmem). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagającego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (SMERFIKI).
  20. Monika Borkowska – absolwentka: wyższych studiów magisterskich w Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku. Ukonczyła również studia podyplomowe na kierunku pedagogicznym (tj. przygotowanie pedagogiczne-kwalifikacje nauczycielskie i oligofrenopedagogika) oraz liczne kursy i szkolenia w dziedzinie autyzmu takie jak np. kurs terapii autyzmu dla nauczycieli, rodziców i psychologów; alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji (AAC); trudności w adaptacji w przedszkolu u dzieci z autyzmem i ADHD; Bajkoterapia. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na dwóch kierunkach: edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWRD). Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością zdobywała m.in. w Świetlicy Socjoterapeutycznej przy parafii Św. Tekli w Ciechanowie; w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (SOSW); w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej (MOPS) – tj. praca na st. asystenta dzieci z niepełnosprawnością. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie integracyjnej (SMERFIKI) oraz prowadzi indywidualną terapię pedagogiczną w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
  21. Agnieszka Łukasiewicz – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na kierunku: pielęgniarstwo a także wyższych studiów magisterskich (Akademia im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku) na kierunku: pedagogika o specjalności: pedagogika zdrowia – edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku pedagogicznym (tj. przygotowanie pedagogiczne). W przedszkolu pracuje na st. terapeuty cienia dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).
  22. Karolina Chylińska – ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna ze specjalnością: edukacja niepełnosprawnych intelektualnie (oligofrenopedagogika) z logopedią oraz magisterskie studia pedagogiczne (specjalność: opieka i wsparcie społeczne). Ukończyła też liczne kursy i szkolenia dt. pracy z dziećmi z niepełnosprawnością takie jak, np. Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat; Praca z dziećmi autystycznymi; Trening twórczego myślenia; Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – I stopień. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wiodącego w grupie terapeutycznej oraz prowadzi indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wyrównawcze (tj. indywidualna terapia pedagogiczna) dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie terapeutycznej (WIEWIÓRKI).
  23. Magda Chruściel – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: pedagogika; logopedia) i Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie: PEDAGOGIUM. Ukończyła również studia podyplomowe (Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych) na kierunkach: edukacja wczesnoszkolna / diagnoza i terapia wg. metody Integracji Sensorycznej-II stopień. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym (w tym z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu) zdobywała m.in. w niepublicznym przedszkolu integracyjnym w Ciechanowie. W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela – logopedy i certyfikowanego terapeuty wg metody Integracji Sensorycznej w grupie integracyjnej (MOTYLKI); a także obowiązki wicedyrektora ds. organizacyjnych w całym punkcie przedszkolnym.
  24. Ewelina Grotkowska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie (specjalność: nauczycielska); a także wyższych studiów magisterskich na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Ukończyła również studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej; pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej i oligofrenopedagogiki (Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku; Akademia Nauk Stosowanych im. Wincentego Pola w Lublinie), a także kurs dt. Neorobiologicznych Podstaw Diagnozy i Terapii Integracji Sensorycznej. W przedszkolu pracuje na st. pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MOTYLKI). Prowadzi również indywidualną terapię pedagogiczną z elementami integracji sensorycznej (SI) dla dzieci z opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (WWRD).
  25. Aleksandra Pepłowska – absolwentka: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku: pedagogika (specjalność: edukacja wczesnoszkolna; edukacja przedszkolna) oraz wyższych studiów magisterskich: Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. W przedszkolu pełni funkcję pedagoga specjalnego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MOTYLKI). Obecnie na urlopie wychowawczym.
  26. Izabela Studzińska – absolwentka: Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku na kierunku: zintegrowana edukacja początkowa z elementami terapii pedagogicznej. W przedszkolu pracuje na st. nauczyciela wspomagającego dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (MOTYLKI).
  27. Iwona Gołebiewska – Ukończyła Medyczne Studium Zawodowe w Ciechanowie na kierunku: Terapia Zajęciowa (TZ), a także kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży. W przedszkolu pełni funkcje pomocy nauczyciela dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI) oraz w zerówce.
  28. Maciej Grabowski – absolwent: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku: pedagogika (specjalność: edukacja wczesnoszkolna; edukacja przedszkolna; animator kultury). W przedszkolu pełni funkcje nauczyciela wspomagajacego dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w grupie integracyjnej (MUCHOMORKI), a także prowadzi zajęcia grupowe (np. Robotyka wg. Lego Wedo, Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz, Metoda Ruchu Rozwijajacego wg. Weroniki Sherborne, Trening Umiejętności Społecznych wg. A. Goldsteina) dla wszystkich dzieci.
  29. Radosław Jasiński – absolwent: Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Ciechanowie na kierunku pedagogicznym o specjalności: Logopedia. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywał m.in. w publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (PPP) w Ciechanowie, a także w Miejskim Przedszkolu nr 8, w Szkole Podstawowej nr 4 i 5 oraz w Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ciechanowie. W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i WWRD (wszystkie grupy).
  30. Olga Paczkowska – Opiekunka dziecięca z wieloletnim stażem (np. Towarzystwo Przyjaciół Dzieci TPD w Ciechanowie, niepubliczny żłobek i przedszkole). W przedszkolu pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).
  31. Ewelina Smolińska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).
  32. Jolanta Siwakowska – pracuje na st. terapeuty – cienia dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (wszystkie grupy).